Saturday, December 18, 2010

Christmas Party

Oh nooo! I missed yesterday's post because the hotel was experiencing trouble with their internet connection :(

Yesterday was the day of my company's annual convention and christmas party (later in the evening). I got to stay in this lovely hotel for two nights.

This was the view from my room. The weather is going crazy right now in Germany... lots of snow, much more than usual for this time of the year. I'm glad we made it there and back safely! (It's a 4 hour drive from Munich.)

The Christmas party was in the evening. I had so much fun with my colleagues! It was a great way to celebrate Christmas time, the successful year for this company, my last couple of days with them, and my birthday as well :) This was the ceiling of the Jugendstil convention hall we were in.

PS.: I'm not showing you the pics of all of us engineers partying it up 'til 6 am ;)

Deutsch: Oooh nein! Ich habe es verpasst gestern zu posten, da das Hotel Internet-Verbindungsprobleme hatte :(

Gestern war das jährliche Mitarbeitertreffen meiner Firma und (später am Abend) unsere Weihnachtsfeier. Ich war für zwei Nächte in diesem schönen Hotel untergebracht.

Das war der Ausblick von meinem Zimmer aus. Das Wetter spielt in Deutschland zur Zeit verrückt... sehr viel Schnee, viel mehr als üblich für diese Jahreszeit. Ich bin froh, dass wir es heile hierher geschafft haben! (Es ist eine vierstündige Fahrt von München aus.)

Die Weihnachtsfeier fand am Abend statt. Meine Kollegen und ich hatten sehr viel Spaß! Es war super, dass wir die Weihnachtszeit, ein erfolgreiches Geschäftsjahr, meinen Abschied und auch meinen Geburtstag so feiern konnten :) Auf dem Photo sieht man die Decke der Jugenstil-Festhalle, in der wir gefeiert haben.

PS.: Die Photos von feiernden Ingenieuren um 6 Uhr morgens zeige ich hier nicht ;)

No comments:

Post a Comment