Thursday, December 16, 2010

My first luxury vehicle: BMW 5 Series Touring!

Yep, it's my first very own BMW!

My colleagues gave it to me as a farewell gift. I kinda knew it was coming, but I was still very touched. Today is not my last day at work; I will still work next week, but a lot of my colleagues won't, so I've had to say goodbye to a bunch of them already. This move across the Atlanic Ocean is definitely bitter-sweet!

Anyway, Thank You, dear colleagues! I've learned a lot from you and I appreciate it so much. I will miss being a part of this team and wish you all the best!


Deutsch: Yep, es ist mein erster ganz eigener BMW!

Meine Kollegen haben ihn mir zum Abschied geschenkt. Ich hatte es zwar schon geahnt, aber ich war trotzdem sehr gerührt. Heute ist nicht mein letzter Tag auf der Arbeit; nächste Woche werde ich auch noch arbeiten, aber einige meiner Kollege nicht mehr, also musste ich mich schon von einigen verabschieden. Ich ziehe definitiv mit einem lachenden und einem weinenden Auge über den Atlantischen Ozean!

Wie auch immer... Dankeschön, liebe Kollegen! Ich habe viel von euch gelernt und ich weiß es sehr zu schätzen. Ich werde es vermissen Teil dieses Teams zu sein und wünsche euch alles Gute!

No comments:

Post a Comment